Tema: Re: Garmin Etrex Legend- paporinkit +/-
Autorius: Sauluk <saulius @ profil.lt>
Data: 2010-09-01 09:02:07
jei taikai man, tai galiu pasakyt, kad ieskojau aparato, kuris moketu
susizymet taskus ir paskui atvestu link ju :)
nebutu griozdiskas ir napamirtu uzmetus eseriuka ant jo.
tokiu piginu, kaip praso pardavejai jis gal ir nevertas, bet tiek, kiek uz
ji sumokejau....nesigailiu.
ai, o ta atmintis ir zemelapis - kaip malonus papildymas :)