Tema: Re: GPS funkcija
Autorius: Sauliusv
Data: 2010-08-30 17:34:31
TomTom irgi bando ishvesti butinai i magistralinius kelius. Nors juose
greitis (uzmiestyje) vis tiek <=90 km/h
Jei uzduodi trumpiausia tai tokiais shunkeliais bando ishvesti, kad oi.

Sprendziu problema uzduodamas tarpini tashka man reikiamame kelyje. Cia su
salyga, kad zinau kad per ten bus greiciau/arciau ir gps'o reikia kad
neklaidzioti sankryzose.

Sauliusv