Tema: Re: patarkit del zemelapiu ir greicio matuokliu
Autorius: Arunas
Data: 2010-08-16 12:22:53
Patikimesniu zemelapiu Lietuvai nera.
Del adreso paieskos galima susidet Regio ir navteq zemelapi ir keitinet
programiskai mapChangerio pagalba.
Tai gaisi pacios vertingiausios -asmenines patirties.
Kameru failiukas txt formatu dedamas i 1GO8/Content/speedcam folderi.
ismetus is ten senus failus ir spdb faila.
Tiksliausiai kameros yra
cia:http://www.gps.lt/forumas/viewtopic.php?f=29&t=1780