Tema: Re: City Navigator Europe NT2011.1 ir TopoLietuva v1.09 NT
Autorius: AS
Data: 2010-08-13 20:13:23
"Inco" <info@globalshop.lt> wrote in message
news:i43gbi$chu$1@trimpas.omnitel.net...
> Hmm, reiks pabandyti. O pas mane vidinėje atmintyje viename faile

Pas mane 765 vidineje atmintyje yra abu. Sudeti kaip atskiri img failai.
Galima jungineti juos kaip tik norisi. Idomuma pastebejau kitoki. Kartais
buna, kad nuejus i adreso ivedima kaip nauja keliones tiksla, galima suvesti
tik gatve arba dar atsiranda mygtukas Search All. Nera kur suvesti miesto
pavadinimo, neleidzia ir pasikeisti salies. Adreso neranda tada. Jeigu dar
ideta ir ijungta GMapa, toks nuotykis buna praktiskai kiekviena karta,
bandant ivesti adresa. Vienintelis vaistas buna atjungti GMapa ir LT Topo.
Kazkada buvau susimetes ir Baltic Regio, vaizdas kaip ir su LT Topo. Zodziu,
palikus tik CN, viskas vel atsistoja i savo vietas, visus adresus randa,
marsruta galima normaliai susidaryti ir vaziuoti. Vaziuojant sujungus kad ir
visus tris vienu metu, normaliai rodo apyinkiu vaizdus is GMapa ar LT Topo,
o greicio apribojimus is CN. Toks vaizdas, kad kazkoks nesuderinamumas tarp
zemelapiu. Dar idomu, kad netlliese yra ir 255T modeliukas. Jame kazkas
panasaus irgi nutinka, bet nepalyginamai reciau. Kokiu minciu gal yra situ
klausimu?