Tema: Re: iGo Amigo
Autorius: daumrimas
Data: 2009-04-01 18:15:59
Na bandineju viena sios programos varianta. Gal dar ir negalutinis
variantas. Be to yra jau siek tiek naujesnis build'as (pries keleta dienu
naujesnio buil'o numeris buvo paskelbtas), negu as turiu. Nors manasis irgi
is relizo, ne is DEMO versijos.
Ir tas mano postas nesuristas su Balandzio 1 .

Tenka pasakyti kad daugeliui teks gal ir nusivilti...jos sulaukus...
Programa graziai padaryta, tobulu interfeisu...Veikia viskas kaip
laikrodukas...Ir viskas labai paprastai. Netgi sys.txt failo nera.
Bet funkciniu galimybiu gausa nusileidzia iGO8 83.x.xxx versijoms. Ypatingai
truksta mano nuomone tobulo didesnio marsruto planavimo su tarpiniais
punktais, kas yra iGO8 versijose. Tiesa turi ir keleta naujoviu, kuriu nera
iGO8 versijose. Bet mano nuomone tai supaprastintas variantas, kuris gal but
bus idomus masiniams naudotojams, bet ne iGO maniakams....Neveltui sis Amigo
skinas vadinasi iGO_eazy.

Nerasykit, neprasykit...Neturiu net tam laiko. Dabar tikrai dar ne
laikas...Tik paskaitykit cia ir toliau ir kitur ne mur mur...
Ateis laikas ir siai versijai...