Tema: Re: garmin nuvi 245
Autorius: pnx
Data: 2010-08-08 08:51:06
On 8/7/2010 1:12 AM, ukw wrote:

> (visa europa ishkyrus
> lietuva/latvija/estija/cekija/vengrija/graikija/bulgarija).
> ...marshruta skaiciuoja taip 4x greiciau nei kad mano senasis nuvi
> w255.

Placebo efektas. ( pas kaimyna visad zole zalesne ?!)

Nuvi245 tai tik vienas is  tos pacios 2x5 serijos, maksimaliai
apkarpytas (nepilnas map, jokiu ten BT , voice, junction, TFC , FM ar
mp3). Viska gamintojas padare idan vieno tikslo - kaina padaryt kuo
patrauklesne.

Rekomenduotinas TIK jei kaina jums yra faktorius #1

Veje, siaip 240 LT ( jei ten su visai mokesciais , ir dar norvegiskais)
yra jau zemiau gamintojo kainos distributoriams.

Isvada:
pardavineja kazkas zemiau savikainos , kad tik kazkaip atsikratyti
visiskai pirkeju nedominanciu modeliu. Pamastykit.