Tema: Re: iGO Primo 8.5.9.153032 2010.07.22
Autorius: John Smith
Data: 2010-08-04 12:23:44
nu zinokit nusivyliau siek tiek tuo primo
su igo draugauju nuo 2006 metu visas versija turejau
ka pastebejau... idejus daugiau map tikrai neskaiciuoja geraiusio marsruto
.... pvz

parasiau i vilniaus i svedija (stohholma) senesnes versijos skaiciuodavo pro
riga keltu ir vsio.  o sita varto varto pro rusija pro suomija arba pro
danija... nu tiesiai per aplink.. nesamone kaskokia. kai ismeti palinkinius
map (kai jau nieko kito nelieka tada skaiciuoja per riga :)

paskui... pasidarai adresyna vadinama favoritus isidedi vietas ... ir ka...
nera tokios funkcijos kaip vartotojo duomenu issaugojimas ar atsargines
kopijos padaryt.. jei tik duodi  atstatyt gamyklos parametrus ir vel viskas
dingau :(  vel is naujo suvedineji..
mano navigatorius deja su 65 RAM  tai ilga marsruta uzmigt gali kol
suskaiciuoja... tuo tarpu senesne versija visai normaliai sukosi.
ir dar /.... radarai... nu isidejus guriono ta skina yra tokia runkcija kaip
ispejimas.. o be jos net nerasta.
nu daug cia sneket galima... yra ir pliusus pvz salies informacija.. tikiu
kad gali praversti  bet yra ir daug nereikalingu... sakykim drabuziu dydziai
?? nu nagif  navigacijoj toks dalykas :D ?

isvada... su skinu naudot imanoma.. bet labai laukiu versijos kur bus galima
duomenis savo isirasyt ir paskui reikalui esant atstatyt

tai tiek ir norejau pasakyt .

sekmes