Tema: Re: Pigiausias būdas turėti navigatorių
Autorius: bronxitas
Data: 2010-07-22 16:10:09
visi kitaiski +/- vienodi, 3,5" bent jau man ekranas per mazas. Visu
kitaisku ekranai "blankus" ant saules nieko nesimato, bet jei naudosi
mashinoj tai viskas OK. Bletufas visishkas briedas ko nenaudosi. FM
moduliatorius... nu jei nebent filma sugalvosi mashinoj ziuret tai tada OK.
Filmu perziura ish pradziu atrodo viliojanchiai bet uzsiknisi konvertuot,
arba ziuret, kad procesorius galingesnis butu, tada gal patemps ir
nekonvertuotus (500Mhz+)
WinCe 6 nedziugina... kad ir naujesni, bet su TomTom daugiau vargo, arba
naudot IGO. Sau susidejau Tomtom, Igo8.3, Igo Amigo, Igo Primo, Garmin XT ir
Sygic per alternatyvu meniu. taip pat zaidimukus (dziugina kai reikia
mashinoj sedet ir kazko laukt). jei kaina nelabai skirsis siulychiau imt 5".
P.S. galiu pasiulyt Lark su 2 metu garantija pigiau nei parduotuvei.

"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:i298uv$4qe$1@trimpas.omnitel.net...