Tema: Re: TomTom 30 žemėlapių upgrade + antiradarai
Autorius: zZz
Data: 2010-07-21 17:18:43
Man tiesiog reikia versijos, kuri matytų v8.50.2834 mapsus, nes tik tokius
turiu :)
Tiksliau man reikia įdiegti (kol kas dar neįkirtau, kaip) Central Europe (ir
West Europe nepakenktų irgi) mapsą. Tada reikia man to 8.2xx navcore, ir
problemos nebėr? Gal turi linką LM'e į reikalingą navcore?

Radarų reikia Lietuvos ir visos Europos turbūt. SCDB ir POIPlaza - hint'ai
susirasti radarams?