Tema: Re: Atsilikau nuo naujienu Igo 8.3
Autorius: Arunas
Data: 2010-07-27 16:25:11
Nu ,va.
Vaziuoji retai,bet gali labai autoritetingai pareiksti kritika apie visos
sistemos darba.
Ir kas ta Lietuva su tuo Vilnium??? Turbut -pasaulio bamba.
Pagaliau supratau,kodel Vilniuje tokie kamsciai.Privaziuoja turistu be galvu
is viso pasaulio su navigatoriais ir visi iesko tos P.Lukšio
gatves.Neranda,suka ratus-taip ir susidaro kamsciai.