Tema: Re: Navigacijos s60v3
Autorius: smallz
Data: 2010-07-27 10:57:40
Teisybes delei, ta Nokia OVI navigacija ne visiems nemokama

E52 Nokijai bus nemokama

naujausius zemelapius gali atsisiusti VISI turintys Nokijas su symbianu.
BET navigacijos funkcija namokamai duodama tik tam tikriems dabartiniams
naujausiems modeliams. (visi kiti gali vartyti zemelapi, matyti savo padeti
jame ir tt, bet nerodo krypties kur vaziuoti)

PVZ, as savo Nokijai 6650 fold turejau nusipirkti navigacijos licenzija.
matams kainavo 9.99 EURO

Esu labai patenkintas. labai gerai vedziojo po Lenkija ir Latvija.
Jokio duomenu siuntimosi ir mokescio uz juos. Zemelapius parsisiunciau per
OVI programa ir permeciau i telefona.

Dar su savo symbianu esu isbandes Garmin Nobile XT ir Sygic Mobile 10.
Tai is visu triju man labiausiai patiko Nokia OVI mapsai.

Small Z