Tema: Re: Latvijos TOPO
Autorius: RaR
Data: 2010-07-02 15:06:00
Nežinau, mane tas CN Europe NT domino dėl Danijos ir Švedijos. Kiek žiūrėjau, detalumas tiek ten, tiek Lietuvoje normalus. Aišku, skirtingai nuo Lietuva Topo, jame šiek tiek mažiau POI ir nėra topografinių duomenų, bet šiaip detalumas tkrai normalus. Bet aš įsidiegiau originalų 2011, su kuriuo reikėjo atlikti visas tas atrakinimo apeigas.