Tema: Re: geriausia navi symbianui
Autorius: RaR
Data: 2010-06-21 10:42:22
Kad Ovi naudojami Navteq žemėlapiai man kaip tik gražiai ir patogiai pateikti. Sygic, šiaip daugiau galimybių turinti navigacijos programa, naudojanti tuos pačius Navteq žemėlapius, bet pačių žemėlapių maštabavimas daug blogesnis nei pas Ovi. Ir šiaip su Ovi visai įmanoma normaliai naviguoti, labai greitai perskaičiuojamas maršrutas, napasitaikė kad pakibtų (GarminXT kartais greitai bezūminant užstringa). Sygic ekrane dažniausiai matosi vos vienos-dviejų gatvių pavadinimai, reikia zūminti ir slankiosi, norint pamatyti kitų gatvių pavadinimus. O šiaip Garmin XT, jei turi gerus tos šalies žemėlapius (o Lietuvai tokie yra) - tikrai būtų vienas geresnių pasirinkimų, nors daug kam jo interfeisas per daug painus ir ne toks patogus, žemėlapų zūminimas ir slankiojimas daug lėtesnis, kartais net užstringa.

Čia samrotavau apie symbian "touch", konkrečiai 5800XM. Kitose versijoje gal kiti niuansai.