Tema: Re: del navigacijos vw passat
Autorius: Vidas
Data: 2010-06-16 18:15:51
"RNS'ui", kuris modelis turimas omenyje? Man aktualu MFD2.

Gal teko girdeti ar kam nors pavyko issikepti realiai veikianti DVD? Turiu
berods v3 W Europos, norejau issikepti back-up kopija bet nepavyko niekaip.
Kazkaip labai gudriai uzprotektinti diskai siai sistemai :/
Masinoje metyti originala biski gaila (vaikai kartais "pavairuoja" tad
diskus galiu rasti belekur poto :)), bet kitos opcijos kol kas neradau.

Originalus diskas kainuoja neadekvaciai daug :( Uz tiek galima nusipirkti
normalu pna.

Aciu!

Vidas