Tema: Re: TomTom 850 žemėlapiai
Autorius: Arunas
Data: 2010-06-08 14:42:49
8.351- oficiali 730 programa.9.026 yra universalesne,nes mato visus ir
unikodinius zemelapius. Isidet labai paprasta.As ja naudoju SD korteleje su
TT GO 730,bet galvoju isirasyti ir i vidine atminti. Yra sukurta 9.026cce.v1
versija nuo cuckoo,kuri turi emuliacijos keitimo galimybe per meniu.Labai
patogu.
Kuom skiriasi WCE 850.2800 neaisku,nes nera meta.txt kodo,bet pagal
dydi-pats pliniausias zemelapis.
WCE850.2801 yra supaprastintas variantas -be IQ Routes ir ALG duomenu. Taigi
ismetus cspeech failus (pakeitus nuliniais) galima det i silpnesnius
prietaisus ir PDA/PNA su winCE