Tema: Re: Reikia TomTom One shcemu
Autorius: Pranas
Data: 2010-05-12 11:19:00
Visu ličio akumu yra 3 kontaktai. -, + ir termorezistoriaus išėjimas akumo
temperatūrai kontroliuot. Viduj taip pat stovi avarinio atjungimo schema,
atjungianti akuma, kai itampa nukrenta mažiau nei kažkiek. Pakrovimo
kontroleris būna aparate. Aparatas gali nekraut akumo, jei netiks termo
varžos nominalas. Jei neturi kito originalaus akumo, geriausia iš seno
išoperuot kontrolerį ir įoperuot į naują akumą vietoj jo turimo kontrolerio.
Patys ličio akuma vienodi ir turi tik + ir - kontaktus.

Sėkmės.

P.S. kartais ličio akumai gerai sprogsta. Prieš dirbdamas jutubėj pasižiūrėk
vaizdinės medžiagos, ko gali tikėtis...