Tema: Re: del didelio atstumo planujant marsruta
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-05-06 08:48:19
"GG" <gg@nowehere.com> wrote in message
news:hrsob8$aof$1@trimpas.omnitel.net...
> As ir megstu viska dienom susideliot namie, is anksto susirankiojant
> nakvynes kad kiekviena diena nuvaziuotum optimalu atstuma.
    Kur nors geras kamstis, ir lieki "ant ledo"..... Skirtingai nuo tu,
kurie net viesbusio neplanavo.....
Audrius K.
P.S. Esu kelis kartus buves situacijose, kai dziaugiausi, kad viesbucio is
anksto neuzsakiau....   O kiek dar kartu buvo, kai, pamates pakeliui idomu
objekta (kuriam planavai, pvz 3 val ) praleidi jame visa diena,
atsisakydamas kitu, maziau idomiu objektu. Kiek kartu buvo situacijos, kai
del bilietu, ileidimo i objekta laiko buvo sugaistama gerokai daugiau, negu
planuota....

 Visa tai

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5089 (20100505) __________

http://www.eset.com