Tema: Re: MaxCom Navi 501
Autorius: MinVodai
Data: 2010-04-30 17:23:48
valioooo  suveike :)
uzteko tik kataloga pervadinti Mobilenavigator ir Amigo.exe i
Mobilenavigator.exe
toliau ka atsiuntei, dar nesinagrinejau...
Aciu
beje pas mane, kaip supratau googlindamas, uzhlockintas. Ziuresiu kaip ir
kas toliau

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5075 (20100430) __________

http://www.eset.com