Tema: Re: navigacija vandeny
Autorius: vytislt
Data: 2010-04-28 09:35:20
Tai, kad iki siol tikriausiai be nieko vare ir nieko. gyvas. Tai dabar
tikriausiai nori daugiau civilizacijos :)
Nesigilinau as i jo zvejybos reikalus, bet greiciausiai samdo jie ta laiveli
su visa igula, nemanau, kad ten nera kokio rimtesnio gps'o, o jis savo
ruoztu nori jiems pavadovaut, kad prasau mane nuplukdyti VA CIA, 147 METRUS
TIESIAI IR 14 I KAIRE. Negi uzdrausi. Aisku galetu jis pas norvega uzsirasyt
koordinates, o kitais metais jas pateikt, kad ten nuplukdytu.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5066 (20100427) __________

http://www.eset.com