Tema: Re: Navigon reikalai
Autorius: Doxlas
Data: 2010-04-06 20:06:50
"AS" <no@mail.com> wrote in message news:hpfotp$sen$1@trimpas.omnitel.net...

> Na, aisku. Neatrodo, kad kazkas blogo butu ar neiveikiamo butu. Iseitu, kad
> jame yra winCE platforma? Tokiu atveju ir jaivisas parasytas softas turetu
> sueiti?

Nu vat kad ne, reikia skaityt ir zhiuret kokia Navigon programos versija draugauja su konkrechiu Navigon navigatorium... Ash priesh atsinaujindamas programa, 2 dienas forumus skaichiau. Taip pat ir paskutiniai zhemelapiai draugauja tik su Navigon 7.x.x programos versijom. O mano pirktam buvo 6.5. Taigi teko atnaujint ir pachia programa ir mapsus. Ish pradzhiu man nepasileido 2010Q1 zhemelapiai - Navigono programa rashe kad "maps don't found", nors  buvo ideti tinkamoj vietoj. Pasirodo truko keliu failiuku - juos imechiau ish 2009Q4 zhemelapiu rinkinio, tada jau viskas veike.