Tema: Re: navimax 510 problema
Autorius: Andr
Data: 2010-03-28 21:03:10
Navigacijos po ranka neturiu. Tiesiog paprase padet sutvarkyt ja. Pats
aparatas su visu atrakinimo kompletu buvo pirktas lietuvoj, iki manes jau
nebeveikiantis daejo. Atnaujinau OS bet nieko tai nepakeite. Matyt atminties
korteleje kazkurie failai susigadino. Tas mobilenavigator.exe galbut visiems
vienodas buna? Kiek suprantu viska ka jis rodo nusistato .ini failiuke. Jei
turi kad ir is kitokio prietaiso imesk cia, pabandysiu perasyt kai vel iki
tos navigacijos prisikasiu.