Tema: Re: Navigatorius vs navigacija su mobiliu telefonu
Autorius: Vaidis OK
Data: 2010-03-16 22:28:03
pritariu E.D. - turiu ASUS PDA ir Nokia (E52), tai toks jausmas kad Nokia
geriau islaiko signala (tiesa kartais pirminis palydovu pagavimas uztrunka
ilgiau).
ir aisku ilgoje kelioneje patogiau tureti dideli touchscreen'ini
navigatoriu, taciau kai navigavimo programa visada kartu (nes yra
telefone) - tai yra labai patogu. (kaip ir fotoaparatas)