Tema: Re: Garmin Indija?
Autorius: Algis
Data: 2010-03-04 22:27:07
.... arba pagerinta telefa (su vidiniu GPS).
.... jei turi Sony Ericsson - uz papildoma ~100 Lt dasperki device'a
GPS+Ausines).
http://www.sonyericsson.com/cws/products/accessories/overview/hge-100
.... jei turi bet koki tel. su bluetooth - dasiperki isorini GPS. Kaina
taip sakyciau iki 100 Lt.

Nu ir atsargine arba isorine batarke nepakenktu ;))

P.S. dar vertetu ant to telefo pasiziuret kaip google mapsai veikia
offline. Yra variantu kai off-line spjaudosi beveik nužmušamais
klyksmais per visą ekraną, kad nėra ryšio.

Nezinau ar yra geresniu alternatyvu, bet savarankiskam bastymuisi po
Indijos the-middle-of-nowhere google mapsai buvo nepakeiciamas dalykas.