Tema: Re: Q: TeleSystem 8.3 PNA
Autorius: Lokys
Data: 2010-02-11 12:07:57
Dekui uz pagalba ir patarimus. Pavyko pakurti ir padaryti, kad esamas meniu
vietoje senosios navigacijos paleistu garmin'a.
Padejo explorer.exe ji idejus i MobileNavigator kataloga. Radau tokia tema
forume http://www.gps.lt/forumas/viewtopic.php?f=43&t=2482
ten yra programa, kuri paleidzia tai ka nori, bet kinietiskas Garminas pas
mane nesuveike. Instaliaves Garmina radau katalogeli su paleidimo failais,
kurie veikia taip pat. tereikia tik biskuti pakeisti ini failiuka. Ir failus
padeti kur reikia (Mobilenavigator kataloga ir Garmin exe pervadinti i
mobilenavigator).