Tema: Re: CNE NT 2010.30 out
Autorius: AS
Data: 2010-01-31 02:06:32
"daumrimas" <daumrimas@gmail.com> wrote in message
news:hk129e$kuq$1@trimpas.omnitel.net...
> Na apsauga reikalinga...
> Ir manau Garmin teisingai daro ta tobulindama...
> Taciau iki kokio lygio...
> Jei ji per didele, programa tampa niekam neidomi ir ji pasmerkta
> uzmirsimui...

Na, nepretenduoju i ekspertus, bet mano galva pati geriausia apsauga yra
konkurencinga kaina. Visokiausiu kitokiu apsaugu dejimas tik didina produkto
kaina ir mazina konkurencinguma. Gal ne pats tipiskiausias sio dalyko
pavyzdys, bet vis delto. Ar kas pamenat kai lietuviskas audioCD kainavo 75
LTL? Tirazas budavo ar ne pora simtu vienetu. Dabartine 10-15 LTL kaina kiek
kitaip atrodo, o dar reiketu ivertinti ir infliacijos bei algos dydzio
faktorius. Kitas pavyzdys yra mazaiminkstas. Pries 15-20 metu dykai
dalindavo savo ofisa, nors siaip ji irgi galima buvo pirkti atskirai. Be to
labai jau pro pirstus ziurejo i piratini platinima. Siais laikais jau kitoks
vaizdelis, kai vartotoju baze gan didele.