Tema: Re: Req Rusu generalinio stabo Lietuvos 1:500m
Autorius: sail
Data: 2009-02-19 08:51:16
Taip, cia pats busi teisius. Jei gauni be teises perduot, reiktu zodzio
laikytis.

Bet, del mano minetos priezasties, kad zemelapiai kurti uz musu mokesciu
pinigus, jie turetu buti public domain. Lupti 15 ar daugiau litu uz viena
lapa tai jau neisipaiso nei i proto, nei i sazines remus (tiek prasys uz
lapa zemelapiu parduotuvej). Todel reikia juos dusinti be jokio sazines
grauzimo, kadangi jie patys taip ir daro, naudodamiesi savo monopoline
padetim.

"GS" <news@gisnet.lt> wrote in message

> "sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message
> >
> As ne apie tai. Zmones yra pirke zemelapius is GIS centro ir sumokeje
> nemazus pinigus. Su draugais gal ir pasidaline, bet tik ne i public ftp.
Jei