Tema: Re: Reikia patarimo del telefono su navigacija
Autorius: Vidas
Data: 2010-01-08 17:37:11
Man iPhone patinka TomTom ir jos pilnai uztenka. Visu imanomu navi programu
winmo ar iphone os'ams nezinau ir nelabai ruosiusi aiskintis.
Jei aktualu, gal cia :
http://www.macworld.com/article/144972/2009/12/gps.html kazka galima rasti.

Taip, iPhone nera oficialaus multitaskingo kol kas (lyg ir galima kazkoki
"backgrounder" pasileisti, bet kol kas tingiu zaistis - nera poreikio).

Sekmes,

Vidas