Tema: Re: patarkit del navigacijos
Autorius: Velnias
Data: 2010-01-02 16:12:58
IGo yra tik softas, Garmin, TomTom ir softas, ir irenginys.

Visi taip nedaro, nes vieniems reikia didelio ekrano, kitiems kad per
Bluetooth su telefonu bendrautu, tretiems kad per FM bangas transliuotu
muzika, o sias funkcijas turi tik brangesni irenginiai. Man kai kartais
prireikia tik navigacijos ir kad nebutu gaila ja pastoviai palikineti
masinoje, tai sitas daiktas puikiai tam tinka.