Tema: Re: perkamiausi GPS
Autorius: Faktas
Data: 2009-12-30 15:15:07
o kas ten? ka nors labai gero galima pamatyt?

naudojau rankini 60scx. nu koks durnius sugalvojo peles kursioriu idet, tai man galva neisnesa.
vietoj to, kad spaudi i sona ir iskart skrolintu, tai dar pirma reik laukti kol ta pele daeina iki krasto ir tik tada pradeda skrolint,
jei atgal nori, vel - iskart neprades, reik laukt kol pele pereis.
labai nervinanti smulkmena.

paskui dar: visiskai nesuprantama kam idetas toks dalykas bicycle.
kai ji nustatai, pradeda rodyti kazkokias nesamones, vien ratais vazineti sukti nuo gatviu ir t.t.
mano galva turetu rodyti taip: kur nera dviraciu taku, rodo gatve, kur yra, rodo jais.
o dabar rodo butinai kuo lievesne gatve, net vercia didziausius ratus daryti, takai jokie nesuvesti ir t.t.

ai dar vienas dalykas: neradau kaip nustatyti kad track pointus detu pagal tam tikra atstuma, nu tarkim
kas 50metru. nes kai vietoj stovi, tai jis tipo juda ten pirmyn atgal po pora metru, ir prideda ten tu tasku begale,
nu kam to reikia, jei stovi vietoj uzdetu viena ir lauktu kol atsitrauktum kokius 50m....

ir dar: nors ekranas toks maziukas, bet tik pabandai paskrolint i sona, iskart sumazina zemelapio matymo lauka, nes
jiems pasirode, kad man butinai reikia matyti tos jbnt peles vieta - raso koordinates per kelias eilutes. neradau kaip tai isjungti.

nu daugiau kaip ir dzyn, o kaip kiti?