Tema: Re: tom tom 930T
Autorius: kufas
Data: 2009-05-05 20:13:33
Va su ta naujausia zemelapio garantija idomiai gaunasi.
Inete pasirode ivairiu zemelapiu v.830.2305 su 35meta. Tar ju yra ir W_C_E
ie C_E_E.
meta.txt dar nera,nes oficialiai dar neprekiaujama.Galvojama,kad prekyboje
atsiras po keliu savaiciu.
Tai palaukus pora savaiciu galima butu gal atsinaujinti iki Western and
Central Europe 830.2305 (TeleAtlas 2009.02)
Dabar jeigu atnaujinsi ,tai bus v.825.2157 ir daugiau naujinti neleis.