Tema: Re: Originali automobilio Navi
Autorius: untanas
Data: 2009-04-30 22:16:44
Cia ziurint kokia sistema.
Teko naudoti originalia Audi, MB tai viskas labai neblogai sakyciau .. Aisku
jeigu lyginant Tomtom, Igo vs Original tai taip ..
Asmeniskai naudoju pas save TeleAtlaso CD tai viskas veikia puikiai,
door2door visoj Lietuvoj veikia neblogai ..
Bet vat prireike Range'ui, tai pasirodo jam TeleAtlas netinka, reikia
Navteq.

Zodziu sprendimas kaip supratau reik paciam hardcore'inti dvd source'us ;-)