Tema: Re: iGO8 ir Lietuvos mapas - 2009.02 Topmap edition
Autorius: kufas
Data: 2009-04-20 20:14:43
Tai Garmin naudoja ne savo,o HNIT BALTIC duomenis.
Garministams nenaudinga bus,kad ir iGO naudotu tuos pacius duomenis,nes
praras savo vieninteli koziri.
Nebent iGO naudotu tik keliu duomenis,kaip Garmino Lietuvos keliai,kuriu
v.107 jau paviesinta inete.
O kokius duomenis Lietuvoj naudoja Magelan navigacija?