Tema: Re: TomTom ONE 31 – Europe 31
Autorius: Trodat
Data: 2009-01-22 21:47:49
Teko naudot WinMobile OS ir keleta navigacijos programu ant jos.
O klausimas del iGO vogimo yra toks... Nu supranti :) Esu krapstukas, megstu
i PC sukist Mac OS X, nulauzt iPhone ir panasius dalykus :) Kita diena viska
istrinu, suinstalinu Ubuntu ir naudoju tik legalias programas ir nesisiunciu
filmu :) Po poros savaiciu atrodo, kad sazine del vogimo jau apsivaliau ir
vel viskas prasideda is pradziu :)