Tema: Re: shadow
Autorius: shadow
Data: 2010-07-31 00:58:26
"Toxis@ze_yvil_place"> wrote in message> O ash vat nesuprantu, jie gi kaipir
ishpopuliareje buvo neblogai, o kuli niekur nepavyko rast, nei soulseeke,
nei keliuose trakereiuose? ar jei vel nugrimzdo i nebuti? wiki sako, kad dar
gyvuoja:)

as jau ne karta esu minejes,kad jei grupeje yra moteris-kompanija ilgai
negyvuos. Aisku,yra retu isimciu,bet jos tik patvirtina taisykle.
Realiai nieko naujo jie nesugalvojo. Grojo tai,ka jau senai dare kruva
suomiu grupiu su Nightwish priesaky. Netgi Amy balsas panasus i Tarjos.
Butent Benas i ju muzika inese jegos bei rupaus gitarinio skambesio (ne
tokio nugludinto,kaip suomiu). Bet kai uzsisuko pompa ir grupe tapo
zinoma,Amy uzriete nosyte.
Benui baigesi kantrybe ir jis isejo. Berods netgi turo metu.
Rezultatas-taip ir liko drauge sukurtas vienintelis puikus albumas.
O daugiau-snipstas. Tiesa,sulipde dar si bei ta,bet kas gali prisiminti bent
kiek zinomesni hita? Todel Evanescence ir patapo kaip minejai 'ne mano
skonio' :)
Beje,dabar reanimacijai atlikti pakviestas net Lillywhitas. Gyva legenda.
Tik kazkodel manau,kad kol nebus Amy + Benas,tol nebus Evanescence :(