Tema: Re: riebus pliusas
Autorius: PxYra
Data: 2010-03-26 21:08:47
oi komercinis transas (Dune ir visokios maruskos, reivu dar anksciau vadindavo) tu laiku visai ne prie sirdies, buvo tokie visokie 16 bit, Letfield,  The Paragliders, Arcus, M-Plax, DJ Wag, Ricky Le Roy ir t.t.  tai tokie atlikejai kurie MTV/Viva topuose nebudavo bet savo klausytoju rata visada turejo, cia aisku tarp musu problema tu laiku muzikos ivardinime, as viena muzika vienaip vadinu tu biski kitaip, va konkretus pvz kas is tu laiku veza nerealiai
http://www.youtube.com/watch?v=DfYUDKJs_ng

"Toxis" <toxis@nt_lietuvisko.tako> parašė naujienų news:hoirvh$r6h$1@trimpas.omnitel.net...