Tema: Re: Meiles lietus. Ne Dinamika
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2009-10-09 19:26:06
Na ir koks gi tavo ryshys su tomis grupemis ir dzindzilauka?
Man irgi teke buti ju repeticijoj senais laikais.

"egis" <egidijum_trinti@takas_trinamas.lt> wrote in message
nu prisiminiau viena gabala is mokyklos laiku, grojo ar tai "kapsuko rajono
montvilos kolukio VIA" ar tai "broliu Miliausku grupe" ar dar kazkaip
kazkaip panasiai skambanti shaika, kazkada mokykloj per diskana live
koncertas buvo -dainoj skambejo  kazkas panasaus y "...ir netikeki tu
spalvotu dangum..." :)
Zinau kad klausimas uzmusantis, zinau kad tu muzono terabaitais ir dabar
turi, ir mokyklos laikais debesy turejai juostose/kasetese, bet jei dar ir
sita surastum- nurautum skalpa man :)

--

egis
Omega bmv6 '94 +LPG