Tema: Re: reikalinga informacija
Autorius: BAAS
Data: 2009-11-30 14:52:30
o aš kai paturėjau reikalų...
tai galiu patvirtinti, kad pirmas įspūdis geras ir pirmas darbas atliekamas
tobulai, bet šiek tiek ilgiau (kas nesukelia įtarimo)
tačiau sekantys darbai - totalus delsimas ir pažadai
man išmetimo vamzdžius su Jetkitu ir oro filtru va veža jau 9 mėnesius
kolegai peidžerius jau 5 mėnesius veža
ir t.t. ir pan.
o dabar pats į Norvegiją išvarė paštininku dirbti
o pradėti tvarkyti mocai liko stovėti išardyti...
Nutarėm imtis juridinių veiksmų. Nes bendra susidariusi suma viršija
dešimtis tūkstančių Lt

BAAS