Tema: Re: Chioperis naujokui
Autorius: P.K
Data: 2009-11-04 21:14:25
neretorinis atsakymas: ~300 Lt, jei neskaiciuoji savo darbo laiko :).
Pavyzdys prisegtas.

Etapas 1
Autokedas - projektavimas
Etapas 2
Plieniniai vamzdziai, pikti svarscikai, maketavimas, pjaustymas,
maketavimas, pjaustymas, maketavimas
Etapas 3
Nerzaveikos uzsipirkimas ir lankstymas alkuniu ivairiais kampais kokiam nors
garaze kur turi stakles lenkimui
Etapas 4
Virinimas galutinio gaminio.
etapas 5
Siuliu prilyginimas ir pan.

Personazo ugis 2 metrai, todel standartinis isnesimas kaip ir per trumpas
buvo.

Motociklas YAMAHA XV 1100

Per menesi padare kelione i italija ir atgal, daug ratu kvadratu ten, viso
apie 9000 Km, mergiote uz nugaros - atlaike gerai, kojos nenukrito, sake
patogu.