Tema: Re: REQ info apie Thundercat
Autorius: AMD
Data: 2009-09-10 17:56:38
Na su 186cm be jokiu problemu sedisi ir be jokiu problemu net eina po stiklu
pasislepti, ko tikrai nepadarysi ant tikru britvu :)
O del moco, tai kaip jau minejo, nieko neprikisi, yra smarves ir
palakstymams, ir jokio streso ilgesnese kelionese.
Tik del galo man tokia zymiai grazhesne + posukiai integruoti :)
http://www.ipix.lt/images/37135529.jpg

p.s. ziaurus pirk mano, nes man jau per silpnas :(