Tema: Re: Savanoriu ziedas Vilniuje
Autorius: L I N A S - procentas
Data: 2009-09-09 10:54:24
Jei jau apsimeti slanga, tai: problema gyventojam - tamsiu paros metu (kai
dauguma miega) padideja triuksmas ziede del sportinyku, kurie, vaziuodami
didesniu, nei leistinas greitis kelia didesni triuksma, nei vaziuotu
leistinu. Tuo labiau, kad yra alternatyvu Vilniuj, kur gali pazeidineti
taisykles (jei yra poreikis lakstyt) ir netrukdai zmonem miegamosiose
zonose.

Metytoju neteisinu, tik idomu kuo pasibaigs siu dvieju nelegaliai
besielgianciu grupiu konfliktas.