Tema: Re: Dviracio kompiuteriukas
Autorius: audrius_g
Data: 2009-08-14 10:02:18
Buna nepaprastu (stebuklingu!) dviratiniu, kurie rodo ir 266 :)
Viena is tokiu atsimenu "Sigma Targa" ar kazkas panasaus. Bet jis jau ne 7
Lt kainuos.
O ir teisybe heyyus sako - nebrangiu aftermarketiniu pilna. Rodys tau ne tik
greiti, apsukas ir temperaturas, bet dar ir mandrai svies - mergike an galo
prisesti kvies! ;-)