Tema: Re: Veidrodelio remontas HondaVTX
Autorius: Rokas
Data: 2009-08-10 18:17:00
na mano atveju panaisiai buvo nuluzes tai as issileidau ta skysti is bakeliaus  ir kiek ten jo nubego.. atsisukau buten ta detale prie kurios reikejo virint ir ejau pas virintoja

virininmo ir grezimo ir prasreigimo darbai truko apie 20-30 min

o paskui paciam dar su dildem ir svitriniu popierium pasedejus dar apie valanda
isejo beveik kaip naujas reikalas :)

Jei Kaune galiu rekomenduotu suvirintoja

--

Rokas Ražanauskas
867122453 Kaunas