Tema: Re: reikia kokio mopiedo variklio ...
Autorius: 3brolis
Data: 2009-07-20 11:14:01
:) jeio kalbant apie karjera pas mane buvo is keliu  mopiedu :) ty galutinis
variantas gavos ryga kazkokia  .. kur dar bakas buvo ant galinio rato ;)  ..
tada man  buvau gal kokia 10-12 metu :)

o cia irgi pamislijau vaikui butu laikas , paburzgint ,bet nenoriu pirkt
gatavo , dabartinio , .. kad jei kas sugestu , kad neziuretu kaip ozys i
naujus vartus , jei kokia grandine , troseli , ar gazo rankena paremontuot
... ty  tegu  sezona tepaluose pasimurgdo :)   ir seip smagus  turi gautis
daigciukas :) mint nereikia:)