Tema: Re: zx10r duslintuvai
Autorius: Kostian
Data: 2009-07-02 00:57:00
hehe  :)

kam reikia:
oficiali versija- kad vezimu vadeliotojai girdetu kad kazkas salia vaziuoja,
nes i darba daznai su juo vazineju
tikra versija- nu smagu gi, vistiek tai yra zaisliukas, perkamas del
smagumo, emociju, ta why not? :)
"Baubliai reikalingi zyliu vylionems" - be moco isejo pris xx metu
suvyliuoti :) keista aisku, bet ka padarysi :) nors niekad nereikia tokio
fakto atmesti, "a vdrug" :)

p.s. daugiau 400 km vienu nuvaziavimu nevaziavau, bet jei ir vaziuosiu- kiek
tokiu kartu bus :/

p.s. AMD, bobutes pripasakojo, kad zaliapjove pasikeitei? :)