Tema: Re: OT KET programa
Autorius: Korke
Data: 2009-06-29 13:54:24
su paskutiniu tai ir arkliui aisku sakyciau, del grandines rinkciausi 1 ats
:), del antro klausimo tai jo...1-as ats realus visai is praktikos jei
kopustas gerai veikiantis, bet speju ne pagal KET. Manau 2-as teisingas.
3-ias ats tai sakyciau pirmojo prologas(tiems kieno kopustas veikia), bet
zinant zapadlistiska klausimu sudarinejimo metodika tai....