Tema: Re: http://www.louis.de/
Autorius: Anfora <k750moto(trinti)@gmail.com>
Data: 2009-06-10 09:26:54
va uz tai ir barsket pradejo, cia moco protestas pries jo laikyma garaze,
pas mane jis buvo prie placiu keliu priprates :)  apskritai cia desninguma
galima izvelgt: lempute perdege, sakes dunkset pradejo, va dabar motoras...
nenorejo mocas pas ta direktoriu, jaute, kad i garda uzdarys :D... mistika
kokiatai, bo iki tol apskritai jokiu bedu nebuvo.  tu, kaip velnias, apie
tokius dalykus turetum daugiau ismanyt :D