Tema: Re: r6 traukimo beda
Autorius: Anfora <k750moto(trinti)@gmail.com>
Data: 2009-05-29 13:19:05
as tai dar matau, kad jam ir proto jausmas svetimas :) kaip sake vienas
filmo herojus "esli celovek idiot, to eto na dolgo". ne, nu jam protingi
zmones sako, kad reikia sincronizacija daryt, o jis vistiek sako, kad is
akies pagal Litus. su salyga, kad yra patarle "jei tu kalbi su idiotu, tai
gali buti, kad ir jis daro ta pati" tai as oficialiai pareiskiu, kad
acisakau bendrauti su asoba, uzsivadinusia "Arunas-X".

P.S. kam nesunku - perduokit sia naujiena Arunui-X   :D

P.P.S. YVL aciprasau, jei pasiukslinau tau i pasta, bo netyciom paspaudziau
knopke "Reply" vietoj "Reply group".