Tema: Re: moto padangu montavimas IR ratu balansavimas vln ?
Autorius: Teo
Data: 2009-05-27 14:06:50
Lazdynuose montavimas - 25 lt. su rato nuėmimu - 70-80, priklausomai ant
kiek sudėtingai visokios tašės prikabntos.
man kai reikėjo, išleidau 10 lt - ratą muėmiau/uždėjau pats, nuvežiau pas
draugą į servisą, tas su montavo, paskui rankiniu budu subalansavo (kita
karta ir pats susibalansuosiu). čia toks krizinis variantas. o jeigu negaila
litų ant pilno serviso, tai tik pas dainių į erfurto g.