Tema: Re: TA ir sviesos
Autorius: Darius
Data: 2009-05-24 17:34:44
As kai variau amerikanska moca atitikties sertifikatui, tai klausiau pries
tai egzperto is Tuvlitos. Sake "svarbu balta lempa, dydis nera svarbu, bet
tipo mazdaug tokia, kur pardose parsiduoda", o kur ji turi but tai arba
pacioj priekinej lempoj itaisyt, bet ten reikia sugebet zgrabnai ideti,
grezti reflektoriu ir pan, arba paprasciausiai kur telpa per viduri idet.
Nieko kad butu uzrasyta "Gabaritas" nereikalavo :) Tai buvo pritaisyta nuo
kazkokio numerio apsvietimo lempa, nezinau net nuo kokio aparato tiksliai
:))
Patarciau pasukt Tuvlitai ir paklaust tiksliai kokie yra reikalavimai. As
tai pats variau Jurbarke, ten labai maladec tas egzpertas toks pagyvenes