Tema: Re: beveik 400 km šiandien
Autorius: niim
Data: 2009-05-18 20:20:38
>Man su strytu be stiklo irgi taip ant ~160kmh
>sprandą pakačioji kaip reikalas, nu ir bettačiau

susilenkt reikia :)

>vienu užsėdimu daugiau 150-200 km sunkiai nuvažiuoju, geriausia kas kokius 70km perekurus
>daryt, tada ir smagu ir fsiotakoje. Nu jei moto koks goldwingas, tai

speju su ne spec kelnem vaziuoji?
man su dzinsais ilgiau pavazinejus nutirpsta sedimoji ir kiausius
mausti pradeda, turbut nuo ciuozinejimo po sedyne :)
su odinem kelnem ne.
Vaziuojant is Vilniaus i Kretinga, sustojau kura ant rezervo
perjungti,  uzteko minutei sikna pakelti, kad atsigautu. Kelione
praktiskai be jokio nuovargio. Buciau galejas dar toki pat atstuma
susukt.

>Honda hornet 03' 919

mocas Hornet 600 98' :)